Argentina havde forbløffet og glædede os på hver tur. Fra det naturlige vidunder fra Perito Moreno Glacier og den fantastiske vandreture omkring El Chalén, til ørkenens landskaber i Salta og vinmarkerne i Mendoza, var mangfoldigheden af ​​Argentina bemærkelsesværdig.

Efter at have tilbragt et par dage på at slappe af i Bariloche og få vores første smag af Lake District, var det tid til at dybe dybere ind i regionen og udforske nationalparkerne. Der er adskillige drev og ruter, du kan gøre, men vi valgte at se landsbyerne med feriehjem La Angostura og San Martín de los Andes såvel som Lolog -søen.

Gå ikke glip af vores rejsende forslag og rejsevideoer i bunden af ​​dette indlæg!

En dejlig dag til et kørsel rundt i Lake District
Vi pakket lejebilen og satte af sted på den velkendte Seven Lakes-rute. Du skulle tro, at der ville være syv søer (som navnet antyder), men der er faktisk otte. Jeg har ingen idé om, hvorfor det ikke kaldes ruten otte søer?! Dette område giver 8 forskellige søer (Nahuel Huapi, Espejo, Correntoso, Escondido, Villarino, Falkner, Machónico og Lacar) plus 2 nationalparker – Nahuel Huapi og Lanin.

Den officielle Seven Lakes -rute starter i Vacation Home La Angostura og løber 184 kilometer til San Martín de los Andes, med adskillige mennesker, der kører fra Bariloche til San Martín de los Andes og tilbage syd til Vacation Home La Angostura på kun en dag. Men fordi vi havde vores hjul i 4 meget flere dage, valgte vi at tage vores tid og virkelig glæde os over dette smukke område.

Bariloche til ferie hjem La Angostura

Det samlede drev fra Bariloche til byen Vacation Home La Angostura var kun 84 kilometer, men efter at have kørt i kun 20 minutter, ville vi allerede trække over for at tage et foto! Solen skinnede, himlen var blå og udsigten over søen Nuhuel Huapi og Bariloche var for god til at gå videre.

Efter dette foto havde vi et par meget flere lommer af solskin, men vi så i det væsentlige intet andet end regn i de følgende 4 dage, hvilket ikke forhindrede os i at nyde naturen overhovedet.

Solskin og et foto op på vej til ferie hjem la angostura
Vi trak ind til den lille by med feriehjem La Angostura, gik forbi forskellige butikker, der solgte fiskeri, vandreture og campingudstyr, og fortsatte til lige uden for byen, hvor vores hotel var placeret. Lakeshore, der ligger på en bakke over Lakeshore, ved mundingen af ​​floden med samme navn, var den smukke Correntoso Lake og River Hotel. Dette ville være vores hjem i de næste to nætter.

Der var et par skyer på himlen, men vi var stadig i stand til at se udsigten over Andesbjergene fra vinduet i vores smukke rum. Den naturlige indstilling af dette patagoniske hotel var perfektion. Vi var omgivet af Nuhuel Huapi Lake, Correntoso Lake, fluefiskeri-mekkaet fra Correntoso-floden og smuk skov!

Sådan så udsigten fra vores balkon ud på en solskinsdag – smuk!
Correntoso Hotel, der fejrer 100 års selskab i år, er noget af en institution i området. Faktisk før vejene blev bygget, plejede der at være en båd shuttle -service, der ville tage passagerer fra Llao Llao lige uden for Bariloche, over Nuhuel Huapi -søen og ankomme til Dock på Correntoso Hotel.

I disse dage bruges hotellets træbeddock for det meste til lystfiskere, der rejser her for at prøve lykken med at fange ørred, Grayling og Browns, plus det er her, båden forlader til søsture, der drives af hotellet.

Udsigt til hotellet fra vores bådtur på søen
Fordi vejret ikke rigtig var på vores side, havde vi intet andet valg end at drikke rødvin i hotellets barområde, spise på lokalt fremskaffede måltider og tilbringe tid på Hammam og Spa! Dette hotel havde den bedste opvarmede pool, jeg nogensinde har set. Luften udenfor kunne have været kold og dryppende, men puljen var varm og et godt sted at slappe af.

Da damp steg ud af vandet og naturen omkring os, var MEDSPA et meget romantisk sted.

Hvad skal man gøre, når det regner? Gå til MEDSPA?

Vi gik på nogle smukke drev, glade for en nærliggende gåtur langs floden og en farverig solnedgang fra Lakeshore. Vi gik også på en hurtig bådtur i Nuhuel Huapi -søen med hotellet.

Hvis (hvornår) vi vender tilbage til dette område, planlægger vi bestemt det i sommermånederne, så vi kan opleve alle de udendørs aktiviteter, som området har at tilbyde – kajaksejlads, sejlsport, fiskeri osv. At være her i efteråret var Fantastisk med hensyn til, at der ikke var nogen skarer, men vejret var ikke det bedste.

Lige ved siden af ​​Correntoso Hotel er dette lille solnedgangsstedVilla la Angostura til San Martín de los Andes

Fortsat nordpå på ruter 231 og 40 gik vi forbi Espejo Grande Lake, Tratful Lake og bredden af ​​Villarino og Falkner Lakes. Vi gjorde vores bedste for at glæde os i drevet og trak over til synspunkterne, selvom der ikke var nogen synspunkter.

Vi opholdt sig faktisk ca. 30 minutter fra byen San Martín de los Andes på Río Hermoso Boutique Hotel i Lanín National Park. Vi fandt tegnet til hotellet og vendte ned den ujævn, grusvej. Vi var midt i intetsteds, og det var fantastisk.

Kontrollerer til det smukke Rio Hermoso Hotel

Sæt bedst på bredden af ​​Río Hermoso (Beautiful River), var det hotel, vi skulle bo i de næste 2 nætter. Vi blev mødt med en varm velkomst fra personalet og en gryde med te at glæde sig over, mens vi kiggede ud på floden. Vores soveværelse var enormt og smagfuldt dekoreret. Den kongede seng var den bedste, vi havde haft, og balkonen med udsigt over floden var et godt strejf.

Indstillingen af ​​Río Hermoso var privat og intim og et sted at slappe af helt. Der var intet at gøre end at glæde sig i naturen, hvilket er nøjagtigt, hvad vi gjorde …

Vores smukke værelse på Rio Hermoso Boutique Hotel – komplet med badekar!
San Martín til Lolog -søen

Lake District er et af de mest populære fluefiskerpladser i verden. Det gjorde ikke noget, at vi var på besøg i slutningen af ​​fiskesæsonen, da vi kom til Río Hermoso Hotel, blev Nick identificeret for at komme ud på floden og have et par kast.

Drevet fra vores hotel til byen San Martín de los Andes var smuk. Solen kiggede ud fra skyerne, og landskabet så helt anderledes ud end dagene før. Søen glinsede, og der var nogle virkelig gode udkigspunkter.

Smuk udsigt over søen på vores kørsel til San Martin de los Andes

San Martín var en malerisk lille by med en god strand, masser af butikker rettet mod fiskeri og andre udendørs aktiviteter og forskellige restauranter og hoteller.

Det tog ikke lang tid at finde en lejebutik og mellem vores grundlæggende spanske evner og Google Translate, vi fik Nick udstyret med fiskeudstyr og en tilladelse på kort tid! Vi fik en vis lokal vejledning om, at floden, der førte til Lolog -søen, var et fremragende sted at fange nogle fisk. Efter at have kørt i cirka 30 minutter, vendte asfalten sig snart til snavs. Dette var en ordentlig vej til en fiskesø!

At have en fiskerietilladelse er en bør i dette område

At være ude i naturen er det, vi ønskede fra vores Seven Lakes road trip, og vi fandt det ideelle sted at gøre netop det. Floden havde en sandet dæmning ideel til en picnic. Forskellige fugle flyvede over hovedet, herunder kingfishers, der opdagede deres måltid fra højt i træerne. Det var sådan et fredeligt sted.

Det ideelle fiskerested!

Jeg kogte op frokost på vores bærbare komfur, mens Nick kastede ud i små puljer i floden. Vi tilbragte omkring 4 timers flod ved floden ledsaget af en hund, nogle fugle og et par lokale, det eneste, der manglede, var en fisk!

Det ideelle picnic sted!

Vi vendte tilbage til Río Hermoso Hotel, hvor jeg spiste på frisk fanget ørred. Det var adskillige ikke blevet fanget af Nick, men det var lækkert! Nick valgte hjorten, og vi chattede om vores tid i regionen over en flaske rødvin og dekadent dessert. Den følgende morgen, der stadig var ivrig efter at få en bid, gik Nick ud til floden ved siden af ​​vores hotel og gav det endnu en gang. Typisk er denne flod enestående til at fange fisk, men ikke denne gang.

Nick har måske ikke fanget nogen fisk her, men hans held ville ændre sig, da han gik ud med Wilderness Patagonia – profferne!

Klik her for at læse om Nicks fantastiske dag ud på den smukke Limay -flod?

Nick giver det en sidste gå på Rio Hermoso -floden!

Tjek vores rejsevideoer fra Lake District!

Du kan finde flere Argentina -videoer her!

Rejsende tip:

At have en lejebil er langt den bedste måde at se denne region på. Du kan stoppe, hvor du vil og komme ud for at tage fotos og strække dig. Plus, det er en fantastisk måde at komme til de langt væk fiskesteder! Vi lejede vores bil gennem Hertz Argentina, og er glade for, at vi havde den for denne del af Argentina.

Hvis du kan, så prøv atgang dit besøg i sommermånederne, eller tag sæsonen. Vi var stort set i højsæsonen, hvorfor vi havde regn. Talrige argentiner kommer her i højsæsonen (sommer og vinter), så husk det, når du planlægger din rejse.

Du kan leje fiskeredskaber i San Martín de los Andes. I 24 timer er omkostningerne ved en stang og er 450 pesos ($ 29), og fluer er $ 1 hver. En en dags fiskerilicens (ja, sørg for, at du får en, vi blev spurgt af Rangers) koster 480 pesos ($ 31).

Medbring et rodkit og en lommeovn med dig på denne road trip. Der er forskellige steder, hvor du kan trække over og lave dig noget frokost!

Vi opholdt sig på Correntoso Lake og River Hotel og Río Hermoso Boutique Hotel og anbefaler dem stærkt både til service, kvalitet og placering. Hvis du er på et mindre budget, eller hvis du vil bo i Villa La Angostura Town, skal du tjekke markedslejligheder.

En enorm tak til Destino Argentina for at hjælpe med vores indkvartering og lejebil under vores tur til Bariloche! Resten af ​​Lake District planlagde vi, bookede og betalte for os selv. Alle meninger og tanker forbliver vores egne på trods af modtagne gratis tjenester.

Kan lide det? Pin det!

Ansvarsfraskrivelse: Geder på vejen er en Amazon -associeret og også et tilknyttet selskab for nogle andre detailhandlere. Dette indebærer, at vi tjener provisioner, hvis du klikker på links på vores blog og køber fra disse detailhandlere.